Valstybinės mokesčių inspekcijos paslaugų ir aptarnavimo kokybės apklausa

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė apie paslaugų ir aptarnavimo kokybę Valstybinėje mokesčių inspekcijoje (toliau - VMI), todėl vykdome klientų apklausą ir būsime labai dėkingi, jei skirsite kelias minutes atsakymams į apklausos klausimus

0%
  • *

    Kokiu būdu kreipėtės į VMI Jums rūpimu klausimu?

    Pasirinkite tik vieną variantą (būdą, kuriuo kreipėtės paskutinį kartą)

    Buvau atvykęs į VMI aptarnavimo padalinį

    Skambinau į VMI klientų aptarnavimo padalinių skambučių centro telefonu 8 5 2191 777

    Skambinau Skambučių centro telefonu 1882

    Pateikiau paklausimą raštu

    Pasinaudojau VMI e.paslaugomis

    Reikiamos informacijos ieškojau VMI internetiniame puslapyje www.vmi.lt

    Parašiau žinutę VMI Facebook puslapyje

    Internetinio pokalbio metu (angliškai chat)

     Pasinaudojau virtualaus VMI asistento Simo paslaugomis

    0
  • *

    VMI aptarnavimo padalinys

    Nurodykite VMI aptarnavimo padalinį, į kurį kreipėtės

    1
  • *

    Ar Jums buvo pateiktas atsakymas į klausimą ir / arba suteikta paslauga iš karto, kai kreipėtės į VMI?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Taip

    Ne

    3
  • *

    Ar Jūs buvote informuotas apie tolimesnius veiksmus, reikalingus Jūsų klausimui išspręsti / paslaugai suteikti?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Taip

    Ne

    4
  • *

    Ar Jums suteikta reikalinga informacija buvo išsami, kai kreipėtės į VMI?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Taip, gavau išsamų atsakymą

    Taip

    Iš dalies

    Ne

    5
  • *

    Įvertinkite VMI aptarnavimo padalinių aptarnavimo kokybę:

    Vertinimo skalė nuo 1 iki 10 balų, kurių reikšmė 1-Visiškai nesutinku, 10-Visiškai sutinku 

    Informacijos apie VMI aptarnavimo padalinių darbo laiką pakanka

    -

    Klientų aptarnavimo laikas aptarnavimo padaliniuose patogus

    -

    VMI aptarnavimo padaliniai yra tvarkingi, švarūs

    -

    Darbuotojai išsiaiškina kliento poreikį

    -

    Rūpimas(-i) klausimas(-ai) buvo išspręstas(-i) kvalifikuotai

    -

    Darbuotojo bendravimas buvo mandagus

    -
    6
  • *

    Kaip dažnai kreipiatės į VMI raštu?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Kartą per mėnesį

    Kartą per pusmetį

    Kelis kartus per metus

    Kartą per metus

    Kreipiausi tik vieną kartą

    7
  • *

    Įvertinkite aptarnavimo raštu kokybę:

    Vertinimo skalė nuo 1 iki 10 balų, kurių reikšmė 1-Visiškai nesutinku, 10-Visiškai sutinku

    Raštu pateiktas atsakymas buvo išsamus (paaiškintos visos aplinkybės susijusios su pateiktu paklausimu)

    -

    Raštu pateiktas atsakymas buvo aiškus (atsakoma konkrečiai, nuosekliai, lengvai suprantamai)

    -

    Raštu pateiktame atsakyme buvo atsakyta į visus pateiktus klausimus, atsakymai pagrindžiami teisės aktų nuostatomis

    -
    8
  • *

    Atsakymo raštu pateikimo terminas mane tenkino?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Taip

    Ne

    9
  • *

    Kaip dažnai skambinate į VMI Skambučių centrą?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Kelis kartus per savaitę

    Kartą per savaitę

    Kelis kartus per mėnesį

    Kartą per mėnesį

    Keletą kartų per metus

    10
  • *

    Įvertinkite Skambučių centro teikiamų paslaugų kokybę:

    Vertinimo skalė nuo 1 iki 10 balų, kurių reikšmė 1-Visiškai nesutinku, 10-Visiškai sutinku 

    Skambučių centro darbo laikas tenkina

    -

    Skambučių centro konsultantų skambučio atsiliepimo laikas tenkina

    -

    Skambučių centro konsultantai kalba maloniai, mandagiai

    -

    Skambučių centro konsultantai išsiaiškina kliento poreikį

    -

    Skambučių centro konsultantų suteikta informacija (konsultacija) buvo aiški ir išsami

    -

    Pasitikiu Skambučių centro darbuotojų žiniomis ir kompetencija

    -
    11
  • *

    Kaip dažnai skambinate į VMI aptarnavimo padalinius? 

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Kelis kartus per savaitę

    Kartą per savaitę

    Kelis kartus per mėnesį

    Kartą per mėnesį

    Keletą kartų per metus

    12
  • *

    Įvertinkite VMI aptarnavimo padalinio darbuotojų, teikiančių paslaugas telefonu, aptarnavimo kokybę

    Vertinimo skalė nuo 1 iki 10 balų, kurių reikšmė 1-Visiškai nesutinku, 10-Visiškai sutinku

    VMI aptarnavimo padalinio darbuotojų, teikiančių paslaugas telefonu, darbo laikas tenkina

    -

    VMI aptarnavimo padalinio darbuotojų, teikiančių paslaugas telefonu, skambučio atsiliepimo laikas tenkina

    -

    VMI aptarnavimo padalinio darbuotojai, teikiantys paslaugas telefonu, kalba maloniai, mandagiai

    -

    VMI aptarnavimo padalinio darbuotojai, teikiantys paslaugas telefonu, išsiaiškina kliento poreikį

    -

    VMI aptarnavimo padalinio darbuotojų, teikiančių paslaugas telefonu, suteikta informacija (paslauga) buvo aiški ir išsami

    -

    Pasitikiu VMI aptarnavimo padalinio darbuotojų, teikiančių paslaugas telefonu, žiniomis ir kompetencija

    -
    13
  • *

    Kaip dažnai naudojatės VMI el.paslaugomis?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Kelis kartus per savaitę

    Kartą per savaitę

    Kelis kartus per mėnesį

    Kartą per mėnesį

    Keletą kartų per metus

    14
  • *

    Ar Jums pakanka informacijos apie VMI teikiamas el.paslaugas?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Taip, pakanka

    Informacijos pakanka tik apie kai kurias el.paslaugas

    Ne, nepakanka

    15
  • *

    Kokias VMI el.paslaugų sistemas naudojate?

    Pasirinkite vieną ar daugiau variantų

    EDS (elektroninio deklaravimo sistema)

    Mano VMI (e.VMI autorizuotų elektroninių paslaugų sritis)

    I.SAF-T (elektroninis standartizuotų buhalterinės apskaitos duomenų kaupimo ir tvarkymo i.MAS posistemis)

    I.SAF (elektroninis sąskaitų faktūrų i.MAS posistemis)

    I.VAZ (elektroninių važtaraščių i.MAS posistemis)

    I.APS (nuotolinių apskaitos paslaugų smulkiajam verslui i.MAS posistemis/virtualus buhalteris)

    AIS (Akcizų informacinė sistema)

    OSS (One Stop Shop)

    EPRIS (elektroninių prašymų priėmimo sistema)

    17
  • *

    Jūsų pasiūlymai

    Ką siūlytumėte patobulinti norint pagerinti VMI el.paslaugas?

    36
  • *

    Įvertinkite VMI internetinio puslapio www.vmi.lt kokybę:

    Vertinimo skalė nuo 1 iki 10 balų, kurių reikšmė 1-Visiškai nesutinku, 10-Visiškai sutinku

    Internetiniame puslapyje (www.vmi.lt) galima lengvai rasti reikiamą informaciją

    -

    Internetiniame puslapyje (www.vmi.lt) pateikta informacija išsami ir suprantama

    -
    37
  • *

    Kaip dažnai apsilankote VMI interneto svetainėje ir ieškote naudingos informacijos?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Kelis kartus per savaitę

    Kartą per savaitę

    Kelis kartus per mėnesį 

    Kartą per mėnesį

    Keletą kartų per metus

    38
  • *

    Įvertinkite VMI Facebook paskyros aptarnavimo kokybę:

    Vertinimo skalė nuo 1 iki 10, kurių reikšmė 1-Visiškai nesutinku, 10-Visiškai sutinku

    Facebook paskyroje gautas atsakymas buvo išsamus, aiškus ir suprantamas

    -

    Atsakymo laikas VMI Facebook paskyroje tenkino

    -
    39
  • *

    Kaip dažnai apsilankote VMI Facebook paskyroje ir ieškote naudingos informacijos?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Kelis kartus per savaitę

    Kartą per savaitę

    Kelis kartus per mėnesį

    Kartą per mėnesį

    Keletą kartų per metus

    40
  • *

    Įvertinkite VMI internetinio aptarnavimo (angliškai Chat) kokybę:

    Vertinimo skalė nuo 1 iki 10 balų, kurių reikšmė 1-Visiškai nesutinku, 10-Visiškai sutinku

    Internetinio aptarnavimo konsultantai išsiaiškina kliento poreikį

    -

    Gautas atsakymas buvo išsamus, aiškus ir suprantamas

    -
    41
  • *

    Kaip dažnai naudojatės virtualaus VMI asistento Simo paslaugomis?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Kelis kartus per savaitę

    Kartą per savaitę

    Kelis kartus per mėnesį

    Kartą per mėnesį

    Keletą kartų per metus

    42
  • *

    Įvertinkite virtualaus VMI asistento Simo aptarnavimo kokybę:

    Vertinimo skalė nuo 1 iki 10 balų, kurių reikšmė 1-Visiškai nesutinku, 10-Visiškai sutinku

    Virtualaus asistento Simo suteikta informacija (konsultacija) pagal pasirinktą temą buvo aiški ir suprantama

    -
    43
  • *

    Vykdote veiklą pagal individualios veiklos pažymą / verslo liudijimą ir / ar esate juridinio asmens vadovas, steigėjas?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Taip

    Ne

    44
  • *

    Kada pradėjote vykdyti veiklą (pagal individualios veiklos pažymą / verslo liudijimą / įsteigėte juridinį vienetą)?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Mažiau negu prieš 2 metus

    Prieš 2-3 metus

    Prieš 3-10 metų

    Prieš 10 ir daugiau metų

    45
  • *

    Ar žinote, kad asmenys, pradėję verslą, pagal VMI nustatytą tvarką 18 mėnesių yra priskiriami prie naujų mokesčių mokėtojų?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Taip

    Ne, nieko apie tai nežinau

    Manęs nedomina / man neaktualu

    46
  • *

    Ar perskaitėte asmeninėje Mano VMI erdvėje pateiktą specialiai Jums, naujam mokesčių mokėtojui, skirtą informacinį pranešimą?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Taip

    Ne

    Nebuvau prisijungęs prie Mano VMI

    47
  • *

    Ar informacija, pateikta informaciniame pranešime, naujam mokesčių mokėtojui yra naudinga, pradedant verslą?

    Vertinimo skalė nuo 1 iki 10 balų, kurių reikšmė 1- Visiškai nenaudinga, 10-Labai naudinga

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Neturiu nuomonės

    48
  • *

    Ar buvote supažindintas (tiesiogiai, telefonu) su VMI teikiamomis elektroninėmis paslaugomis?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Taip

    Ne

    Man neaktualu

    Neteko bendrauti

    49
  • *

    Ar pageidautumėte seminarų, mokymų naujiems mokesčių mokėtojams aktualiais mokestiniais klausimais?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Taip

    Ne

    Man neaktualu

    50
  • *

    Ar esate apskaitą tvarkantis asmuo (buhalteris) / mokesčių konsultantas?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Taip

    Ne

    51
  • *

    Įvertinkite bendrą VMI paslaugų ir aptarnavimo kokybę:

    Vertinimo skalė nuo 1 iki 10 balų, kurių reikšmė 1-Labai bloga, 10-Labai gera

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    52
  • *

    Jūsų pasiūlymai

    Ką siūlytumėte patobulinti, norint pagerinti VMI paslaugų ir aptarnavimo kokybę?

    53
  • *

    Jūsų amžius

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Iki 25 metų

    26-35 metai

    36-64 metai

    65 ir daugiau

    55
  • *

    Saugos kodas

    Įveskite paveikslėlyje matomus simbolius.

    56
  • 57
Paskutinė atnaujinimo data: 2022-11-28